Usein kysytyt kysymykset

Ongelmaasi on ehkä jo vastattu!

Miten tilaan omakuvapostimerkin?

Omakuvapostimerkin pääset tilaamaan kirjautumatta. Jos haluat kirjautua, tarvitset joko pankkitunnukset, sirullisen henkilökortin tai Postin käyttäjätunnukset. Mikäli et ole vielä Postin sähköisten palveluiden asiakas, kirjautumisen yhteydessä sinua pyydetään rekisteröitymään Postin asiakkkaaksi

Voinko maksaa verkkokaupan tilaukset laskulla?

Yritykset, jotka kirjautuvat verkkokauppaan, voivat tilata laskuun. Kuluttajille tätä mahdollisuutta ei ole.

Mitä hyödyn kirjautumisesta?

Kun kirjaudut Postin sähköiseen palveluun, voit käyttää kaikkia Postin palveluita yhdellä kirjautumisella: ottaa käyttöön ja käyttää NetPostia ja Muistajan osoitekirjaa ilman erillistä kirjautumista. Voit myös tehdä osoitteenmuutoksen ja käydä täydentämässä omia tietojasi. Osoitetietosi ovat aina ajan tasalla ja yhtenäiset. Voit tallentaa palveluun kuvia omakuvapostimerkkiä ja netistä lähetettävää korttia varten.

Postin sähköisten palveluiden asakkaana saat lukuisia etuja. Teet esimerkiksi jakelun muutokset ja Postin määräaikaisen edelleenlähetyksen jopa 30% edullisemmin kuin muilla tavoin ja saat 15% alennusta netistä lähetettävistä postikorteista. Halutessasi saat tiedon eduista, tarjouksista ja uusista palveluista kuukausittain suoraan sähköpostiisi.

Miksi vahva tunnistautuminen/kirjautuminen verkkokauppaan?

Postin sähköisiin palveluihin vaaditaan vahva tunnistautuminen – tällöin sinulla on aina voimassa ajantasaiset osoitetiedot sekä mahdollisuus useiden osoitteiden käyttöön. Ja ennen kaikkea – voit liikkua kaikissa Postin sähköisissä palveluissa yhdellä kirjautumisella!

Miten teen osoitteenmuutoksen?

Osoitteenmuutos tehdään Postin sähköisessä osoitemuutospalvelussa. Verkkokaupan omat tiedot –osiosta ohjataan tekemään osoitteenmuutos oikeassa paikassa.

Mikä on asiakasnumero?

Verkkokaupan asiakasnumeron saat tilausvahvistuksessa. Käytä sitä aina verkkokaupassa asioidessasi. Ilmoita asiakasnumerosi myös ottaessasi asiakaspalveluun yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla, se helpottaa ja nopeuttaa asian hoitamista.

Maksoin tilauksen verkkopankissa/luottokunnassa - en saanut tilausvahvistusta. Onnistuiko tilaus?

Verkkokauppa antaa tilauserittelyn tilauksen teon jälkeen tietokoneen ruudulle ja samalla lähtee tilauserittely myös sähköpostiosoitteeseen, joka on pakollinen tieto tilauslomakkeella. Jos saat tilausvahvistuksen vain ruudulle, on sähköpostiosoitteessasi mahdollisesti virhe. Maksettuasi saat lisäksi tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Ellet sitä saa, mutta tilauserittelyn kuitenkin sait, on maksu joko epäonnistunut tai olet jatkanut pankista matkaa palaamatta verkkokauppaan. Varmista asia asiakaspalvelusta.

Kuinka pitkä toimitusaika tilauksellani on?

Verkkokaupan tilaukset käsitellään mahdollisimman pian ja ovat vastaanottajalla 3-5 päivän kuluttua tilauksen tekemisestä. Joissakin tapauksissa toimittaminen viivästyy eri syistä. Toimitusehdoissamme tilausajaksi on tästä syystä mainittu korkeintaan 15 päivää. Ulkomaille toimitukset kestävät korkeintaan 20 päivää, mutta ovat useimmiten perillä jo viikossa, kohdemaasta riippuen.

Ostoskori on tyhjä

Säästä toimituskuluissa

Toimituskulut 0 euroa tilauksille, joiden hinta on 27 euroa tai yli!

Pienempien tilausten toimituskulut vain 3 euroa.

Customer service