Usein kysytyt kysymykset





Ongelmaasi on ehkä jo vastattu!

 

Miten tilaan omakuvapostimerkin?

Omakuvapostimerkkipalveluun pääset oikealla olevasta painikkeesta. Yrityksenä verkkokauppaan kirjautuneena saat omakuvapostimerkit myös laskulle, muutoin ne on maksettava tilattaessa.

Miten teen osoitteenmuutoksen?

Voit tehdä osoitteenmuutoksen yrityksen omissa tiedoissa kirjauduttuasi palveluun.

Mikä on asiakasnumero?

Verkkokaupan asiakasnumeron saat tehtyäsi ensimmäisen tilauksen. Kun tilaus on käsitelty, saat sähköpostitse viestin, jossa asiakasnumerosi ilmoitetaan. Käyttäessäsi asiakasnumeroa tilatessasi verkkokaupasta nopeutat tilauksen käsittelyä. Ilmoita asiakasnumerosi myös ottaessasi asiakaspalveluun yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla, se helpottaa ja nopeuttaa asian hoitamista.

Maksoin tilauksen verkkopankissa/luottokunnassa - en saanut tilausvahvistusta. Onnistuiko tilaus?

Verkkokauppa antaa tilausvahvistuksen tilauksen teon jälkeen tietokoneen ruudulle ja samalla lähtee tilausvahvistus sähköpostiosoitteeseen, joka on pakollinen tieto tilauslomakkeella. Jos saat tilausvahvistuksen vain ruudulle, on sähköpostiosoitteessasi mahdollisesti virhe. Ellet saa tilausvahvistusta ruudullekaan, on maksu joko epäonnistunut tai olet jatkanut pankista matkaa palaamatta verkkokauppaan. Varmista asia asiakaspalvelusta.

Ostoskori on tyhjä

Säästä toimituskuluissa

Toimituskulut 0 euroa tilauksille, joiden hinta on 27 euroa tai yli!

Pienempien tilausten toimituskulut vain 3 euroa.

Customer service